Menu Zamknij

Opis systemu franczyzowego dla restauracji „The Mexican”

  1. Restauracje The Mexican, to znana marka na rynku gastronomicznym, pierwsza tego typu Restauracja powstała w Łodzi przy ul Piotrkowskiej 67 w 2002. Obecnie lokale działają w dużych polskich miastach: w Warszawie, Poznaniu, Sopocie, Krakowie i Łodzi.
  2. Restauracje The Mexican to restauracje z segmentu casual dining cechujące się konsekwentną ofertą kulinarna opartą na oryginalnych recepturach kuchni meksykańskiej oraz wyraźnie rozpoznawalnym, unikalnym meksykańskim wystrojem odznaczającym się dużą dbałością o szczegóły. Ściany w ciepłym pomarańczowym kolorze, bujna roślinność, tryskające fontanny, powiewające flagi i proporczyki tworzą radosny nastrój meksykańskiego pueblo. Ponadto muzyka grana na żywo, przez prawdziwych Mariachi, wprowadzi Gości w doskonały, radosny nastrój.
  3. Stałe uznanie jakim cieszą się restauracje The Mexican u odwiedzających je gości sprawia, że Mex Polska SA. zdecydowała się na rozwój tego konceptu w systemie franszyzy. W związku z powyższym Spółka poszukuje franczyzobiorców – partnerów do rozwoju sieci, oferując im bardzo atrakcyjne warunki współpracy.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Oferujemy wsparcie na każdym etapie uruchomienia własnej restauracji od momentu wyboru lokalizacji aż po jej uruchomienie, a następnie stałe konsultacje w okresie późniejszym mające na celu zwiększenia osiąganych zysków i pomoc w utrzymaniu założonych standardów. Pomagamy w wyliczeniu potencjalnych przychodów i kosztów placówki, nabór ze i szkoleniu załogi , wspieramy i towarzyszymy w całym okresie współpracy.

Przewidywana suma inwestycji

  • Inwestycja 800 – 1.200 tys. zł,
  • Opłata licencyjna 4- 5 proc. od wartości obrotów netto

Podstawowe wymagania sieci

  1. Franczyzobiorcą może być osoba fizyczna, spółka, inwestująca własne pieniądze i bezpośrednio zarządzająca przyznaną na mocy umowy restauracją ;
  2. Dopuszcza się przypadki, po uprzednim uzgodnieniu warunków, w których Franczyzobiorcą może być osoba fizyczna lub spółka, która nie będzie bezpośrednio zaangażowana w proces zarządzania restauracją – pasywny inwestor finansowy;
  3. Przed zawarciem umowy kandydat na franczyzobiorcę przechodzi trzy-etapowy proces naboru i musi wyrazić zgodę na szkolenie praktyczne, teoretyczne i odbyć je zapoznając się z zagadnieniami prowadzenia restauracji – The Mexican;
  4. Umowa franczyzy zawierana jest na okres wieloletni i dotyczy konkretnej lokalizacji restauracji The Mexican;
  5. Istnieje możliwość, że zawierając umowę franczyzobiorca obejmuje jedną z funkcjonujących restauracji The Mexican
  6. Inwestorem w nieruchomość (lokal restauracji) jest Franczyzobiorca;
  7. Decyzje co do nowej lokalizacji restauracji The Mexican podejmuje Mex Polska SA posiłkując się głosem doradczym franczyzobiorcy;
  8. Franczyzobiorca nie musi posiadać doświadczenia gastronomicznego.

Kontakt:

Biuro:
Numer telefonu:(+48 42) 634 67 30
Numer telefaksu: (+48 42) 634 67 53

Osoba do kontaktu dla kandydatów:
Monika Osińska
monika.osinska@mexpolska.pl

Loading
WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien