Franczyza Konceptu

pijalnia wódki i piwa

Opis systemu franczyzowego dla restauracji „Pijalnia wódki i pIwa”

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.

Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców, ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku
w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.

Co oferujemy?

  1. Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
  2. Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
  3. Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
  4. Opatentowana marka + wypracowane przez ponad 20 lat „know how” sieci;
  5. Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych;
  6. Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
  7. Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane;
  8. W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia;
  9. Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
  10. Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
  11. Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
  12. Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
  13. Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych.

Podstawowe wymagania sieci

1.     Zaangażowanie i praca własna zaczynając już od procesu budowy;

2.     Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;

3.     Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;

4.     Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;

5.     Lokal przy rynkach lub placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście;

6.     Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym;

7.     Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy;

8.     Wskazanie osoby pracującej na Twoją rzecz w tym odbywającej szkolenie oraz pozyskującej elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto;

9.     Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie;

10. Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska;

11. Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo;

12. Dbanie o wizerunek firmy;

13. Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale, które już powstały;

14. Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70, 80, 90;

15. Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych;

16. Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;

17. Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek;

18. Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów;

19. Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej. 

Przewidywana suma inwestycji

Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
Od 60 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
Od 100-120 tys. zł – ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.
OSOBA KONTAKTOWA

Agnieszka Grudzińska
tel. 693 034 110
franczyza@mexpolska.pl

Polityka prywatności

Loading
WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien