Franczyza Konceptu
pijalnia wódki i piwa

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.
Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców, ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku
w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.
1. Zaangażowanie i praca własna zaczynając już od procesu budowy;
2. Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
3. Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
4. Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
5. Lokal przy rynkach lub placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście;
6. Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym;
7. Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy;
8. Wskazanie osoby pracującej na Twoją rzecz w tym odbywającej szkolenie oraz pozyskującej elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto;
9. Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie;
10. Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska;
11. Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo;
12. Dbanie o wizerunek firmy;
13. Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale, które już powstały;
14. Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70, 80, 90;
15. Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych;
16. Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
17. Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek;
18. Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów;
19. Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.
Agnieszka Grudzińska
tel. 693 034 110
franczyza@mexpolska.pl
Polityka prywatności
Prawa autorskie © 2025 MexPolska | Designed by InnerValue